T-bag - Reisverslag uit Zebilla, Ghana van Jordy en Andrea - WaarBenJij.nu T-bag - Reisverslag uit Zebilla, Ghana van Jordy en Andrea - WaarBenJij.nu

T-bag

Door: Jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy en Andrea

01 September 2008 | Ghana, Zebilla

Hallo iedereen,

Long time dat we iets via de site van ons hebben laten horen, de reden; we werden overspoelt met bezoek.

Nadat Dieneke de spits afbeet volgde vader lief, zus en broer lief en schoonzus en broer lief, en als toetje kwam eva.

In het kort was het SUPER! Het was ontzettend leuk om weer even al deze lieve mensen uit Ndl om ons heen te hebben!

Maar toen al dit bezoek weg was, viel Andrea in een diep gat. Ik was het enige wat ze nog om zich heen had en tja (ik quote Andrea) 'je bent natuurlijk wel wild aantrekkeljk, charmant, lief en een goddelijke kok, maar ik mis iets'

Ik zei nog laten we een baby maken........maar dit was duidelijk geen oplossing.

De oplossing voor het drama kwam eergister, het was T-bag, een geit!

Ja een geit!

Zie de foto's als je benieuwd bent hoe we beide denken over deze geit denken :).

Verder wat foto's voor de leuk, en dan beloof ik de volgende keer weer een inspirerender en naar waarheid getrouw verhaal te plaatsen!

• 01 September 2008 - 11:50

Gwen:

Aaaaah hij is wel echt super lief. En ook jij Jord gaat hem leuk en lief vinden! Dat weet ik zeker, geef het de tijd! hahahahahahaha. Veel succes dikke kus zusie

• 01 September 2008 - 12:15

Segerien:

wat een prachtig theezakje: gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding! Laat het vooral weten wanneer de rust jullie teveel wordt: komen we gewoon nog een keertje langs!!!
    dikke zoen uit Zwolle.

• 01 September 2008 - 15:18

Tim:

Hee jullie twee,

dat is een verdomd lief geitje! Begrijp Djor dat je hem nog wat eng vind, maar dat is met alle nieuwe dingen. Geef het een plaatsje en uiteindelijk komt alles op z'n pootjes terecht.

Kus Schoonbroer lief

ps. Jullie zijn ervan op de hoogte dat T-bag een bepaald soort standje is in het grote boek der Kamasutra!?!?

• 01 September 2008 - 18:04

Dieneke:

Waaaaaaaaaat een schatjes! Jaloezie heerst!

Kus

• 01 September 2008 - 18:06

Dieneke:

Ps. Wanneer komt sucré?

• 01 September 2008 - 18:56

Anton:

mooi bokje (als ik de genitaliën vh "(thee)zakje" juist inschat. is hij voor de lief?

heb het wel

anton

• 01 September 2008 - 21:43

Elbert:

Ha die andrea en jordi,

Wat een leuk geitje, ik vind het wel raar dat je zo'n lief beest naar zo'n creep uit de serie Prison Break noemt, maar daar hebben jullie het vast om gedaan.

Visum is ingevuld, prikken moeten nog gehaald worden, maar ik ben mentaal al helemaal klaar voor de reis naar ghana.

groetjes elbert

• 02 September 2008 - 12:47

Katinka:

Bij gebrek aan knuffelpoezen als Wouter toch maar een geitje? Hij ziet er erg schattig uit, dat hij in al zijn liefelijkheid mag waken over jullie huisje ;-)

• 03 September 2008 - 09:02

Eva:

Ooohh, T-Bag is echt te lief voor woorden. Ik zie m al zo bij jullie rondhuppelen!

• 03 September 2008 - 10:46

Moos:

Aah wat een lief, shetig geitje zeg!!
    Ik hoop dat hij de pijn een beetje kan verzachten. Wel een slim idee hoor om nog even te wachten met een baby :) Staat je goed hoor dre zo'n geitje!

Dikke zoen van Moos

Ps: Mike en ik denken erover te gaan vliegen met Afriqiyah airways, zijn jullie (is iemand) daar bekend mee?

• 30 September 2008 - 21:20

Sasz: