we are there - Reisverslag uit Accra, Ghana van Jordy en Andrea - WaarBenJij.nu we are there - Reisverslag uit Accra, Ghana van Jordy en Andrea - WaarBenJij.nu

we are there

Door: jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy en Andrea

17 September 2007 | Ghana, Accra

Hoi allen en ieder,

Wir sind daar, en niet te zuinig ook. Gister zijn we veilig geland in Accra en daar werden we samen met 20 andere vso-ers opgepikt vanaf het vliegveld....om naar hotel del luxe vervoerd te worden.
En daar zit ik nu dus op mijn kamer met airco, 2x 2-persoonsbed, balkon met zwembad uitzicht, dikke douche en tv dit bericht te typen want jawel eris zelfs internet aansluiting!!!

Onze eerste dag in Ghana was een hele relaxte. Na wat uitleg en voorstellen over onze tiendaagse cursus en jawel zelf zakgeld zijn we naar het hoofdkantoor gegaan om daar te lunchen met de vso-crew en de britse ambasade. En daarna...nu dus hebben we vrij om naar huis te mailen en een bietje te relaxen.

For so fare our report..

Nog even over de overstromingen.....het heeft een minder grote invloed dan we hadden gedacht. Zebilla is niet getroffen maar de regio waar we zitten wel, voornamelijk omdat de wateroverlast er voor zorgt dat alle huizen van modder instorten....

kus Jordy en Andrea

ps ga nu een heerlijk koud biertje drinken aan het zwembad!!!!

• 17 September 2007 - 21:04

Molenhoek:

Een berichtje van jullie maakt onze dag weer goed. De regen valt hier met bakken naar beneden. Geniet van jullie biertje

• 18 September 2007 - 06:06

Shaz:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen :)
    Niet teveel wennen aan die luxe he ;)
    Succes met de cursus en GENIET!
    Kus Shaz

• 18 September 2007 - 08:45

Zusje:

Heey broer,
    hier ook alles goed! Heb vanacht de kaartjes gevonden echt helemaal super. Geniet van je dikke week in het hotel! Kus zus

• 18 September 2007 - 10:33

Alicia En Kristel:

leuk dat je bent aangekomen, geniet van je luxe:P
    suc6 verder en heel veeel plezier met z'n tweetjes.

• 18 September 2007 - 11:44

EvaM:

Hey lieve schatjes, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet maar van de luxe, straks wordt het twee jaar afzien :) Kus van de acaciaers...

• 18 September 2007 - 14:40

Tim:

Klinkt goed kanjers! Wou dat ik zo'n lekker biertje aan het zwembad kon drinken. Zet 'm op daar, en geniet nog maar even, voor je het weet, zit je in je eigen plaggenhut van stro en leem ;)

Kus Tim

• 18 September 2007 - 15:18

Geert:

Dus die overstromingen zijn weer een pr-stunt om aan ontwikkelingsgeld te komen?
    Sorry ik moet echt nog een beetje afkicken van het provoceren.
    Geniet er van samen! en proost!

• 18 September 2007 - 20:45

Carien:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Had ook niet anders verwacht.
    Maak er 2 mooie jaren van. Ik blijf jullie site volgen.
    Succes.

• 19 September 2007 - 09:50

Pieter-Jan En Myriam:

Hoi hoi samen!
    Wat een geweldige onderneming! Vandaag heb ik voor het eerst gekeken op jullie site, en hem meteen maar aan de favo's toegevoegd. We blijven jullie volgen, hoor!
    Heel veel succes en hartelijke groeten van Pieter-Jan en Myriam

• 19 September 2007 - 12:39

Dagmar:

hello hello...
    geniet van jullie decadente weekje!!
    Dree.. we missen je nu al in huis!

liefs,
    Dagmar.

• 19 September 2007 - 19:16

Ssz:

Lievelui,

geniet maar drink met mate.

Had niet gedacht dat jullie echt zouden gaan, valt me vies tegen.

Kom maar weer gewoon terug. Het grapje is leuk geweest nu.

x Saskia

• 19 September 2007 - 19:29

Eefje:

Whaa!! Klinkt goed! Geniet! Drink er één voor mij en hopelijk snel tot t volgende verhaal!

X

• 21 September 2007 - 12:11

Ron Milder:

Fijn dat julie goed zijn aangekomen. ik zou zeggen ga ervoor en zet 'm op.

• 22 September 2007 - 08:16

Jan-Jaap Snel:

Snotverdorie Jordy,

Terwijl ik dacht dat jullie in een soort tochtige boomhut zonder elektriciteit en kakdoos gingen wonen, zit meneer prinsheerlijk in een duur hotel koude pils te drinken aan zijn privé-zwembad. Mooi man! Heb je nu ook negers om je heen die je met palmbladeren koelte toewuiven?
    Ben benieuwd hoe je het gaat hebben in Ghana. In elk geval kunnen we je avonturen via dit weblog volgen. Maak er wat moois van!

• 22 September 2007 - 14:18

Anton Medellin:

hadie andrea en jordie, mooi dat {t goed gaat) even ogen uitsteken: hier in medellin colombia is het ook goed uit te houden. heb zelfs een dag = deze vrije zaterdag = extra want een reis terugterugboeken op de juiste datum zijn ze hier minder goed in dan het organiseren van een dansavond gisteren. wat een geweldig volk de colombianen

heb het goed!

• 26 September 2007 - 08:17

Tim:

Hee luitjes,
    bedankt voor het belletje op mijn verjaardag gisteren. Deed me goed jullie zo positief over alles te horen. Djor, laat je geZicht even herstellen en stop even met die vlinderslag oefenen. Dre, zorg effe goed voor 'm ;)

Kus Tim

ps. succes met de reis naar het Noorden morgen en overmorgen. We horen het wel als jullie in Zebilla zijn.

• 26 September 2007 - 18:58

Gwen:

Ik heb woensdag 3 oktober gesprek over stage!!!
    Spannend man,ik hou jullie op de hoogte.
    Kus Gwen