nog 10 to go - Reisverslag uit Zebilla, Ghana van Jordy en Andrea - WaarBenJij.nu nog 10 to go - Reisverslag uit Zebilla, Ghana van Jordy en Andrea - WaarBenJij.nu

nog 10 to go

Door: jordy

Blijf op de hoogte en volg Jordy en Andrea

05 September 2007 | Ghana, Zebilla

Over tien dagen vliegen we echt uit,

alles is geregeld, medische keuring oke en de werkvergunning is aangevraagd.

Wellicht dat er zelfs een cameracrue met ons mee vliegt naar Ghana, maar das nog allemaal een beetje vaag. Als we op de buis komen dan geven we wel een seintje.

Vandaag afscheid genomen op school en nu nog 1,5 week verder met de afscheidstour en hopelijk nog een beetje relaxen!!

We houden jullie op de hoogte!

Jordy

  • 05 September 2007 - 19:12

    Ink En Fa:

    En dan meteen ff daar zo'n brute ouwe caddy scoren en dan over die netjes geasfalteerde wegen crossen :-)
    Groets

  • 06 September 2007 - 18:31

    Iris:

    Hallo Meneer van Kollenburg:)

    Ik wou even vragen wat Andrea van onze cadeautjes vond?
    Ik hoop dat ze ze leuk vond...

    Groetjes, Iris

  • 06 September 2007 - 18:33

    Merel:

    Heeyheey!

    Mijn vorige berichtje is niet echt doorgekomen heb ik gemerkt, dus probeer ik het gewoon nog een keer.
    Meneer van Kollenburg/Jordy, ik/wij zal/zullen u/jou heeel erg missen. (Lekkere zin =D)
    Hopelijk vind je de cadeautjes leuk en heb je er wat aan.
    Heel veel plezier met z'n tweetjes in het verre Ghana.
    En een goede vlucht, natuurlijk!

    Tot over 2 jaar! (Pfoeeeh)

    Merel

  • 10 September 2007 - 13:28

    Emilie:

    heey.... meneer van Kollenburg.
    veel plezier in Afrika!!!!!
    even een vraag aan Andrea: vond je onze cadeatje leuk???:P
    ik ga jullie wel missen...

    oede vlucht.....en tot over 2 jaar

    groetjess emilie

  • 10 September 2007 - 14:14

    Elske:

    heey meneer,
    hoe vond andrea de kado's?
    Veel plezier
    groetjes elske

  • 11 September 2007 - 09:41

    Saszkia:

    Kzal joelie zeer missen!

    Veel geluk!!!!!

    Kus,

    Saskia

    ps: www.sas.waarbenjij.nu :)

  • 11 September 2007 - 19:01

    De Kollies:

    Hey Motormuis,

    Je handschoenen liggen klaar. Nu nog even komen ophalen.

  • 29 September 2007 - 14:47

    Leerling T'Rhedens:

    pfff!! ik zat een beetje te surfen op het internet, wie kom ik tegen? Meneer Kollenburg! Haha! Ik hoorde dat u naar Ghana ging. Hopelijk heeft u veel plezier daar! Denk niet dat u mij kent, maar u verving Groosman bij de introductie. Doeeeeg!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy en Andrea

Hallo lieve mensen, We gaan saampjes 2 jaar werken voor Vso in Zebilla, we zullen proberen via deze site af en toe wat info over het leven in Zebilla te verspreiden. Adres: PO box 604, Bolgatanga, Upper east district Ghana, West Africa

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 31955

Voorgaande reizen:

16 September 2007 - 08 Augustus 2009

Ghana

Landen bezocht: